Saturday, December 31, 2011

Busy nya...

I fully expected to wake up with severe sakit pinggang.. Nasib baik tak ada. I woke up with wonderful memories of last night and satisfaction that I had a damn good time.

Belly dancing I semalam ngan kengkawan ketat I. Best !

Pictures ada...but hehhehe.... tarak berani letak....

Anyway lepas kami bergelek sakan semalam, makan... as usual. My mom made mee bandung which my friends proclaimed as delicious. There was also orange cheesecake and brownies... well... sebenarnya bukan brownies but cake that was disguised as brownies...

Lepas tu lepak sambil baring-baring and sembang and gossip....

Kelmarinnya J datang and stayed until 9pm bergossip dengan Kamil. Si Kamil kalau bergossip....orang lain tak ada peluang nak bercakap , hokey.

Last night she went off at midnight. Malu katanya, asyik datang rumah I melepak lama-lama...

Hehehhe... Takde salah nya. We are the best of friends and I love her to bits, so she can tidur rumah aku pun takpa.....

Nice....

Next session at Lina's place. Rumah cikgu... Hehhehe.....

Okay, nak siap. Nak pegi housewarming pulak. Laki aku jeling aje...

No comments: