Wednesday, August 12, 2009

Announcement

Dear Friends,
First of all I have to apologise if any of you thought that I deemed your comments not fit for publishing. Please do not think that is so as Blogspot hasn't been diligent in giving me indications that there are comments to be moderated.
I actually rely on Blogspot's notification via e-mail for comments that come my way but it seems thay have been lacking in that area. For the past few months I have been seeing unmoderated comments at my dashboard that I knew nothing of. So now I vow to check my dashboard every so often to check on comments that escaped my notice.
Second of all, a few requests were made for a blogger get together.
I love the idea.
But since Ramadhan is just around the corner, we do not have much time. Plus, KNV is leaving for Birmingham soon. Would any of my blogger friends be interested to meet up, say on the 15th of August (which is this Saturday, short notice, I know !) somewhere in Shah Alam ?
Or else, we can always meet up for buka puasa before KNV leaves our shore ?
Tell me !


Thank you.

Muaahhh !!

28 comments:

liadevega said...

myra, about unmoderated commnets tu..have you check yr spam folder? sometimes dia masuk sana...

and gathering lagi...? tak kenal sgt siapa knv, tapi tak kisah nak celebrate...huhu...aku pasai makan pantang diajak!

knv said...

weh aku cadang hang disable la komen moderation tu. senang terus ja masuh comment box. takkan ada orang nak spam kot blog hang nih. aku tau la glamer tak hengat hahaha

lagi satu awak hang pi capitalkan knv tu? harus tak sesuwei! cam glamer haram lak aku hahahaha!... sila small-letterkan balik yea hahahahah!


kalu jadi sila confirmkan. rumah sejengkai ja harus aku sampai hahaha!

Cik Puan Kamil said...

Ya.. ada link nlog dia kat blog aku, under Ana Vogue.

Rugi tak baca.. kelakar habis ! Sila baca dan berkenal-kenal, k ? My classmate masa form 1 sekejap...

Sheik said...

nak publish atau tidak tu hak tuan punya blog.

ko boleh tak hapuskan word verification tu...still boleh moderate comment tapi tak yah le perkataan yang terhempet-hempet tu...

Cik Puan Kamil said...

Aku ada letak ka benda tuh ? Nanti aku check and hapuskan sekali kalau ada... ha ha

knv said...

weh hang tak moderate lagi komen aku. hahahaha!

:P

Cik Puan Kamil said...

Dah ha Ana weii...

Again, tak keluaq kat e-mail. Apa nath depa ni..

Aku dah kena dah org bubuh comment mengarut-ngarut. Tak mo aku... tak kenai pun boleh ckp bukan2 awatnya...

Alah hang... KNV ka knv ka orang tau hang punya lah... Glamer lah baguih... bukan apa takut satgi org terlepaih kalau aku letak small case... kah kah..

Desert Rose said...

15hb ?????? Saja la tak mo ajak aku la tuh. Aku tak dak la wei. 16hb malam la wei.....

Cik KNV hg pi 21st Ogos kan???? Weekdays pun tak pa ptg2 sket.

Cik Puan Kamil said...

Laaa... mana lah aku tau jadula hang yg sungguh ketat itu...

Okay kita pilih tarikh lain lah... 16 hb or a weekday ? Kak Puteri nak join tak ?

knv said...

week day lagi best kot. lepas opis. kita pi la mamak mana2 kan? hahahaha! bajet ciput hahahah!

Cik Puan Kamil said...

Aku okey.... Rabu 19/8 okay dak kengkawan semua ?

knv said...

rabu's fine. entah2 kita dua orang je myra! hahahaha! takpe2 mak rela!

Cik Puan Kamil said...

DR yg suruh tukaq date, kalau dia tak join saja minah tu... Kamalia ok dak ? Semua kerja Shah Alam ni.. okay kot..

liadevega said...

yaya...saya dah mengendap kat blog anda cik knv ...mak stalking kau nyah, hang mmg glamer...

weekdays aku tak sesuwei la weii sbb aku takdak maid cam hangpa semua so ptg2 tu masa2 genting nak amik budak/masak/cari makan bagai... kesian kat my kakanda kelamkalibut sengsorang kalau i pi bersukaria ngan my prens... unless awal sikit, cam pukul 4 ka, 3 ka...aku boleh cabut from opis...tp hr isnin/khamis ja aku takdak class ptg..

wah..byknya syaratku... takpala...utk mengelak daku menjadi aral kepada hangpa..daku relaku hangpa berreunion tanpa diriku disisi...

ewah..DR suke la tu nak pi romantika di amo...jeles tau!

Cik Puan Kamil said...

Bawak pi lah anak hang. Hang bawak satu, Sheik jaga satu..

Cik Puan Kamil said...

Dak pun Ya, kita serbu rumah hang... jangan marah...

knv said...

kamalia (panjang weh nama! ahaks!) since you stalked me, maka i link your blog dah hahahahaah!

thursday 20th pun ok kat kedai mamak mana2.

myra ok? DR? korang ni kengkadang busy ngalahkan PM!

:P

p/s: nyampah tul nak kena isi word verification ni tau!

liadevega said...

nak bw yg mana tu...bawa kakak, adik nangis, bw adik, kakak nangis..bw dua2..alamat maknya berunion ngan depa je la...it's okla..u all go first...

p/s: rumah aku pun dah cukup riuh without guests, segan nak ajak org mai...

Sheik said...

Semalam spy limah dan spy leman merayap sekitar taman desa alam mencari rumah DR...dah tu dah dekat azan maghrib...macam setan merayau la pulak..

tak jumpa jugak! semua jalan mati kami dah masuk..tak jumpa jugak...uwaa

Cik Puan Kamil said...

Ana ... yalah sat gi aku disable lah...

Ya,sure aa... jgn hang yg nangis nanti... keh keh

Desert Rose said...

Ye ye saya ada ni.

Berdirinya saya di sini dgn sukacitannya menytakan YESSSSS 19 hb after opis, saya suka dan setuju. Eh, 19 tu hari apa wei???

Tak kisah janji weekdays.

knv, aku mana ada busy, aku la yg paling tak busy skali dalam dunia ni, tea lady pun kalah ngan aku.

knv said...

hai anak dua orang apa sangatlah riuh. hahhahahah.. meh cuba empat orang harus runtuh rumah nyah!

:P

knv said...

yeaa!! dah tak payah isi password dah weh ahhaha!

Anonymous said...

aisyeh...mcm aku silent rider x di jempuh.....hu hu hu....

Cik Puan Kamil said...

Anon, since u being a silent one macmn nak jemput sbb tak tahu ! Kah kah..

Nak join ke ? Sila lah. Tapi state nama, alamat, jantina dan perkerjaan dulu !

Puteri's territory said...

19/9 ka, what time kat mana?

Teringin tp malam payahlah sikit sbb Hilman is still breastfeeding.

Takpelah no. You guys enjoy yourselves. I kalau nak pi nak pi rumah Myra nak ghasa masakan dia yang sedap-sedap tu.

Asyik dengaq ceghita tak ghasa, mana aci dak?

Anyway thanks for the invitation.

Myra, raya buat open house insyaAllah I mai.

knv said...

DR,
tealady? hahahahaha! hang memang lawak.

puteri, jom la join. kita pi SACC la kot centre sikit. minum2 kopi jea.. takyah dinner pun.

bawakla hilman sekali :P

Cik Puan Kamil said...

Sheik, apa kerja hang... Mintak jelah alamat..

Kak Puteri, raya ni mmg kena buat sbb my husband's staffs dah demand. Ha ha.. So I will definitely invite u ...

DR, Rabu ni... okay dak ? 19/8.. hang dah balik belum ?