Thursday, September 14, 2006

Muka orang kat pokok

Semalam mengaji ngan ustaz Osman. Memandangkan nak puasa ni and sekarang tengah rajin membaca Yassin every day, so semalam I asked him to listen to my bacaan Yassin ( so Melia, we did not advance a page yesterday ).

Seperti biasa, after mengaji Ustaz buat tazkirah, while eating Mummy's mee goreng yesterday. Before he started, I asked him about the face on the pokok pinang in Pulau Pinang ( he he macam ryhme ). Malangnya ustaz tak tengok lagi and I have the task of cutting the newspaper article for him pulak.... Nasib baik jumpa.

Anyway, people had always been fascinated by macabre things. Especially nowadays when the genre of choice of movie producers are the spine-chilling tales of ghouls and spirits. After Dan described the scene in Ju-on where the Ju-on crawled down the stairs while still wrapped in plastic ( Dan described because all the while I had my eyes covered ), neither one of us really dared to watch a scary movie anymore. Case paling teruk was when theis Korean/Japanese movie about two sisters or something was shown on tv. Umar insisted to watch it tapi mummy and babah tak berani. So you know what happened. Umar tengok tv while Mummy and Babah read magazine/book facing him. Malunya......
Terasa jugak nak balik Penang semata - mata nak tengok benda tu, tapi kang kita dok ralit tengok dia, dia lompat keluaq dari pokok. Warrgghhhhh..... I have always liked a good scrae, but what I don't like is when the scary parts are etched in my head. Nak mandi pun susah, nak pi toilet pun susah. I lepas tengok Ju-on ( or half tengok ), nak pi mandi pun ajak Umar teman..... Hmmmmm.......
Apasal takut sangat nak tengok hah ? Pernah ada a few things yang menakutkan happened to me before, tapi tak delah sampai teringat - ingat sampai berpeluh. Takpe, next installament, I will tell you of my experience.

2 comments:

Cik Puan Kamil said...

Yelah, semalam tak sempat.... hari ni sambung... nak baca tak ?

Sheik said...

Aku tak heran pasal muka kat pokok ni... sebab pungkoq aku pun ade iras-iras muka orang yang aku benci.... wakakakakaa....