Wednesday, July 15, 2009

Sigh....

My husband doesn’t read my blog so it is safe for me to write this.

Don’t know why I miss him today. So much so I googled his name. Nothing much came up, just his facebook. It didn’t give me any satisfaction doing that, to tell you the truth. As nothing happened really to eliminate my … sorrow. It is not like by googling his name, he appeared in front of me, smiling happily away.

Don’t know. Is it sorrow or is it… don’t know. Sorry, just couldn’t put my finger into it. I feel so detached from him and again I don’t know why.

Nak kata meroyan… well it is like 6 years too late.

I have to admit my hunny bunch is still a head turner, a giggle inducer. I still see women eyeing him appreciatively and it took me all my might from hugging him close in a territorial act. Malu wei… I have seen women who do that and I find it rather embarrassing.

Handsome benar ke laki hang yang hang ingat aku ndak sgt tuh, I always wondered. Ha ha..

And there I was trying my darnest not to pee all over him.

So probably seeing other women looking at him a few days ago, made me feel a bit insecure.

Probably.

What a swinging bowl I am.
Hmm...

18 comments:

Desert Rose said...

Myra,

Lepaih bc ur entry dgn kelajuan cahaya i pun kol my hubby, mana tau kot dok pi makan2 ngan sapa2 plak,..... (dah aku plak meroyan)

Tapi kan, kenkadang kita tgk laki org yg muka penyek pun ada gak digilai oleh pompuan lain,La ni ramai pompuan jenis yg laki org tu la her cup of tea, pengalaman katanya, penampaq baru tau.

But I think its common la to feel like that. I pun kalau pompuan lain cam mesra ngan dia, i pun tetiba mcm set2 nak meroyan gak. Penah jadi, dpn I plak tu, siap panggil abg lagi, dah aku pun tak panggil laki aku abg, dan dan tulah I pun panggey abg. N laki i mcm tadak perasaam bini nak jadi hijau dah, bahasakan juga diri dia abang, amboiiiiii rasa nak koyak baju. Awat la mulut i tak jahat tatau, buleh gak perli sedas dua, ni merajuk sorang2.

liadevega said...

my hubby kata, trend pompuan bujang sekarang mmg suka tackle laki org...cos laki org is more domestic than laki bujang...

so, selamat menjaga suami masing2!

Cik Puan Kamil said...

Pengalaman apa ? Ha jangan buat aku naik darah !! Penampaq satgi depa ni.. Merela sungguh...

Tapi DR org laki ni mmg kita tukaq kaler hijau ka, merah ka bukannya perasan.

Tapi mmg lah, kalau I pun merajuk sorang2 sebab I takut satgi dia ingat dia laku sgt... Payah jugak..

Cik Puan Kamil said...

Domestic apa... Ini berbalik kepada pengalaman lah ni... Aku marah sungguh.

knv said...

mengelar? lama sungguh tak pakai word tu!

haah lelaki. my hubby sangatlah sweet talker. dapat pompuan yang lebih sikit maka jawabnya haru!

dahlah penuh uban orang dok ingat laki aku dah tua lagi ramai nak ngorat! benci tau!

:(

Cik Puan Kamil said...

Aku tompang benci sekali !!

Anonymous said...

woah...Dan is so damn lucky... :D

Cik Puan Kamil said...

Anon, lucky because he still gets attention from other women..?

I am thinking you are a MALE.

True ?

Entah2 Sib... Hmmm ? HA HA

Norliana Abdul Rahman said...

hmmm.. on the other hand.. hang buleh la kembang sket idong pasal other women mesti jeles gila tgk hang ada laki hensem.. heheh

feel like posting an entry about this jugak la.. sempena bday laki aku esok.. jgn mare aaa.. curik topic!

Cik Puan Kamil said...

Kembang hidung apa buat aku pening kepala ada lah...

Lagi satu hensem apa, rambut pun macam ada tak dak... Kah kah kejam sunnguh...

Tulih pi lah Konot, I pun selalu curik topic you !!

Happy Birthday to Mr Photographer !!

Sheik said...

tuntut la ilmu dengan wife aku, more body language, less word.

aku pernah diminati seorang janda beranak satu kat opis.

lepas aku cerita kat wife aku, dia tumbuk perot aku sekali, pastu cakap ringkas sambil tuding jari : "ingat sheik m@zr#l !"

terus aku yang ala-ala terawang-awang rasa macam jejaka digilai jadi normal balik - the ordinary domestic husband..

hua hua hua.

p/s: this is not a case of domestic violence.

Cik Puan Kamil said...

Yes. Akan ku belajar tumbukan untuk kembali ke alam nyata dari bini hang Sheik...

Kamalia !!!

Sheik said...

Kalau nak tumbuk pastikan:
1. perot suami tebal dan sedap ditumbuk
2. suami tidak pernah menjalani apa-apa pembedahan di perut (kecuali pembedahan kosmetik)
3. jangan terkena peranakan suami
4. mesa tu dia tengah blurr atau terwang-awang

Anonymous said...

myra..not because of that but at least he knows his wif(v?)e(s?) love(s) him thatttt...much :D

btw i'm your silent reader :D

Cik Puan Kamil said...

Anon, y is the wife plural ? Why the v there ? Hello ?

I am sure you r my silent reader, but who r U ? Sib ?

Cik Puan Kamil said...

Sheik kalau ikut hang punya rule no 2 susah lah aku... Dan baru last year operate ... Cess... Bantai belah dada lah kot or sekeh kepala...

Anonymous said...

wei wei wei..that's not fair. asal anon aje aku kena mark!

-the real Sib-

btw: myra ada tanam ip checker kat blog nih ka aahhh? erkkk!

Cik Puan Kamil said...

Yelah Sib... hang punya dok menyorok belakang Anonymous dah lama dah... He he...

IP checker dah buang dah... buat susah je..